Svea

Alla inlägg under april 2010

Av Liza - 21 april 2010 20:13

heehe här kommer en rolig bild på Svea         //Bloggskrivaren<3

Av Liza - 17 april 2010 12:20

Hej Förlåt att jag inte skrivit på ett tag.

Tränade nyss lite gran med Svea.

I för går åkte mamma och jag ut till agillety banan fast hindren är inte utsatta en men mamma ville träna lite lydnad och då földe jag med. Mamma har börgat på en lydnads kurs som hon ska gå med Svea på. Jag ville de okcså men vi har gjort en dil att om hon får gå lydnads kurs med Svea så får jag gå agillety kurs med Svea fast den har inte börgat en och Svea är inte ett år en. 

Men min moster som är matte åt Zelda sa att jag skulle få gå agillety kurs med Zelda eftersom Svea inte är ett år en. Men om då jag skulle gå nybörgar kurs med Zelda som redan kan är det inte så kul för mig eftersom Zelda redan kan. Men då sa min moster att hon ska köra privat lekiteoner för mig och så ska jag ha Zelda efetrsom då lär jag mig hur man ska göra och sen kan jag när jag sen när jag ska träna med Svea. Kommer kanse lite bilder sen när mamma och jag var och tränade lydnad med Svea, då faktisk stog det ett hinder där som jag tästade några hopp med Svea, Det var skit kul! 

Har nyss gjort om lite på bloggen, det vart så mörkt och rörigt men nu är det alla fall bättre =D

Hoppas ni har det bra.

//Bloggskrivaren<3

Av Liza - 4 april 2010 22:52

Hej hej alla blogg läsare!

Jag har inte skrivit på så länge nu.

Men Nu har vi pricis märkt att Svea faktiskt har börjat löpa :O 

jag tog nyss in nya bilder på datorn och valde ut några nya bilder på Svea som kommer här   (5st)


Här är en utråkad liten Svea hihi<3

  SöTa SvEa<33   Svea med lillHusse i fotöljen.   En Rolig liten Svea ute i snön!!   En snöig Svea  :D   //Bloggskrivaren

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards