Svea

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Första Agilitykursen!

Av Liza - 17 juni 2011 20:42

hejsan!

Idag så var det första Agilitykursen! 

Det var super roligt och igentligen skulle det varit igår också men dom hade glömmt och ringt mig så då kom jag idag istellet.

Vi skulle vara 2 och 2 och jag var en med en tjej som jag gick i samma skola som och sen skulle man vara på olika stationer och alla gick jättebra!

Kursen kommer vara 2 gånger i veckan och 2 timmar varje gång.

Sen avslutar vi med en tävling mellan oss som är med i kursen.

Alla fall var det jättekul för både mig och Svea! :)

Kram från Liza o Svea   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 13 december 2011 18:10

Som ni märkt så bloggar jag aldrig här typ ett inlägg på 2 månader eller nå.. Så jag har bästemt att AVSLUTA BLOGGEN. Jag tar inte bort den men jag slutar helt enkelt att blogga. Jag vill inte ta bort den för jag vill kunna gå in på denna senare och ...

<3

Av Liza - 14 november 2011 16:04


Hejsan! typ en månad sedan jag bloggade här.. :/  haha men jag typ håller inte bloggen upptaterad eftersom jag inte har så mycket att skriva om. Men ibland skriver jag bara för kul skull och att jag kan komma ihåg :) Alla fall nu sitter jag i...

Av Liza - 19 september 2011 19:45


Som ni märkt så upptaterar jag typ inte så mycket här längre. Har inget att upptatera om + att jag har inte riktigt lust och tid. Kanse då och då kommer det in ett inlägg men det är mest för att jag tycker det är kul att kolla sen. Eftersom jag k...

<3

Av Liza - 10 augusti 2011 15:13

 Hej igen på er alla glada!   Den 4 Agusti fyllde Svea 2 år :) Grattis Sveis     Ja, Agilitykursen är slut :( men det går bra endå, jag tränar ganska offta endå tycker jag =)   Som ni ser har jag en ny header också,,     Tänkte slän...

Av Liza - 29 juli 2011 14:21

Hej igen! Har inte skrivit på länge nu men, men.. ovs   Agility kursen är slut, och det har gått ganska bra förutom att hon blev rädd för gungan och då ville hon inte göra något annat hinder. Men nu ska jag tävla i hoppklass istellet och inte t...

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards