Svea

Alla inlägg under september 2011

Av Liza - 19 september 2011 19:45

Som ni märkt så upptaterar jag typ inte så mycket här längre.

Har inget att upptatera om + att jag har inte riktigt lust och tid.

Kanse då och då kommer det in ett inlägg men det är mest för att jag tycker det är kul att kolla sen. Eftersom jag knappt har några läsare.

Men men.. Just nu ligger Svea brevid mig i soffan och sover. Vi väntar bara på att idol ska börga snart!! :) Det går sådär med agilityn. Har inte tränat på ett tag, men ska försöka komma igång med det snart hoppas jag. Och kanse åka på någon tävling snart innan det blir vinter skulle vara kul. Men ska kolla upp det senare tror jag! :D

Nu har jag inget mer att skriva men vi hörs!

/Liza 


   Jag o Svea   

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards