Svea

Alla inlägg under oktober 2010

Av Liza - 26 oktober 2010 16:52

Nyss kom Svea in för hon var ute på gårn.

Så hade hon rullat sig i bajs och var alldeles kladdig på halsen.

Och det luktade jätte illa.

Nyss har mamma badat henne så nu ligger hon och slickar sin tass på golvet.

/Bloggskrivaren

Av Liza - 15 oktober 2010 17:22

Jag har knäpp några nya bilder på Svea som jag tänkte ladda upp på bloggen nu.

           / Liza 

Av Liza - 4 oktober 2010 17:55

Hej igen!

Nu har jag inte skrivigt på några dagar.

Men jag hinner inte heller skriva så offta och jag har inte så mycket att skriva om. 

Just nu ligger Svea och sover i min säng medans jag sitter med datorn. I häljen har jag ju varigt borta och när jag kom hem igår vart Svea jätte glad. Hon börga skälla och hoppa på mig och ville leka hela tiden under kvällen. Hihi sötis :) Nu har jag inte heller tränat agillety på ett tag för jag har haft fullt upp, men jag hoppas jag kommer att träna på Onsdag. och nu är det ju Oktober så nu snart börgar den riktiga agillety träningen!! Ska bli så kul :) Läääängtar!

Har inget mer att skriva nu.

/Lillmatte


Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards