Svea

Alla inlägg under maj 2011

Av Liza - 29 maj 2011 15:28

Hejsan!

Idag så är det Morsdag. 

Det är ett bra väder så om jag hinner ska jag gå upp på den nya Agilitybanan åvanför oss :)

Nu är det inte långt kvar tills agilitykursen börjar, Längtar!!!!

//Lizaa  

Av Liza - 26 maj 2011 17:00

Igår så köpte mamma ett nytt agillityhinder till mig på Rösta.

Det är en blå tunnel som finns på alla agilitybander och är ett ganska vanligt hinder.

Min agilitybana som jag har ute på gården blir bättre och bättre nu har jag 10 slalompinnar,ett vanligt hinder,tunnel och ringen/decket.

Pappa klippte gräset idag okcså så då satt jag om banan på ett litet annat sätt.

Så jag körde lite okcså.

Detta är inte min tunnel men ser ungefär ut så här ;)


//Liza

Av Liza - 21 maj 2011 21:57

Hej idag var jag mamma och Svea upp och kollade på en ny agilitybana som dom satt upp bara allteles gatan åvanför min. Så vi testade lite och det gick jätte bra!

Imorgon ska vi nog gå upp igen och träna för det var så bra och fin bana.

Och föresten har dom okcså satt upp hindrerna på Brukhundsklubben såg vi idag när vi åkte förbi där :)

Här kommer lite bilder från dagen..

         hare bra, skriver kanse mer imorgon!

//Liza :)   

Av Liza - 20 maj 2011 16:27

hejsan på er alla!

Jag ska försköka att blogga lite mer nu.

Som ni ser så har jag fixat lite med designen okcså :D

 

Ja alla fall så har jag varit ute och tränat agillety med Svea på min Egna hinder bana!

Jag fick 2 hinder i julklapp som jag satt upp och sen fick jag låna slalompinnar av min moster. Så nu tränar jag offta. Det är alla fall jätte kul och slalomen klarar hon super bra nu :) 


Men inte förns i Juni så börjar Agilletykursen på Brukhundsklubben :( 

Men bättre sent en aldrig! Jag längtar alla fall otroligt mycket och det ska bli jätte roligt. 


Hare-bra! 

//Liza

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards