Svea

Alla inlägg under juni 2010

Av Liza - 30 juni 2010 17:58

Som ni kanse märker håller jag på att göra om bloggen lite ny header färjer och så. 

Men det är inte klart en, så det kanse ser lite roligt ut just nu för jag hinner inte fixa mer och så nu så jag får fixa detta sedan. Jag tänkte bara skriva det ifall ni tycker det ser konstigt ut är det ju för jag gör om. Ses :D<3

Av Liza - 30 juni 2010 16:22

Hello everybody!

Nu är jag äntligen hemma ett tag nu så jag kan skriva på bloggen igen.

Jag bor ju nu på sommaren i min sommarstuga och där har vi ej någon dator så jag kommer inte kunna blogga så "himla" mycket men försöker så gått det går. 

Vi åker endå nästan hem var annan dag och då ska jag försöka skriva lite ;) 

Nu var det faktiskt ganska länge sedan jag tränade agillety :( Men ska försöka komma mig för någon gång när jag har tid att åka till brukhundsklubben och träna lite. Det var någon uppvisning för agillety som jag skulle få vara med i och visa upp

med Zelda(en springelspaniel,Sveas kompis) Ja det var inte så hyfsat bra väder i dag alla fall men i heljen ska det tydligen bli super varmt! Jag har knäppt massa kort på Svea och Zelda från sommar stugan men jag har ej tagigt in korten i datorn en :/

Ska försöka komma  håg att ta men minneskorten  nästa gång vi åker hem, så ni kan få se lite härliga Sommar bilder. 

Hoppas ni har det bra!,så ska jag försöka skriva så offta jag hinner och sitter vid en dator :D Fortsätt att kolla på min blogg och skriv i gästboken eller kommentera om du vill göra ett länk byte. 

Puss o kram till alla mina bloggläsare//Kram från mig<3

Av Liza - 24 juni 2010 13:15

Hej,hej nu ska vi till Hudiksvall och shoppa!.

Så jag kan ej skriva något mer idag ;/ Men skriver kanse sen för jag har knäppt lite bilder från sommarstugan på Svea när hon sitter vid stranden mm. Så dom kommer kanse imorgon eller någon  dag famefter. Vi ses!<33

Kram Från mig :D

Av Liza - 23 juni 2010 19:25

Hej,hej förlåt för dålig uptatering :( 

 Har inte liksom hunnit med, när det är sommarlov och sånt.

Vi bor ju i vår stuga nu på sommarlovet och där har vi ej dator, men vi kommer offtast hem mitt på dagarna och då kanse jag skriver lite.

Jag har ju somartema här påb bloggen så det kommer inte bara handla om min hund Svea just nu över sommaren utan även om sommaren,kanse lite härliga sommarbilder och sommar tips och så.


Så här kommer en jätte fin sommarkvällsbild:D<33

Ses<3

                                             


Av Liza - 19 juni 2010 21:51

Hej ,hej Svea och jag var ute och sprang i spöregnet nu hihi. 

Svea tyckte det var lite obehagligt tror jag att springa när det rägnar så "himla" mycket, hon hålde huvet lågt och sprang fort. När vi kom in ruska hon på sig så hela vårt golv vart jätte blött,hehe :D 

Hoppas ni har det bra!<3

Kram //Bloggplatsen (: 

Av Liza - 19 juni 2010 15:10

Nu har jag  fått låna slalom pinnar av min moster 4 st och så har jag gjort ett eget hinder. Så nu kommer jag träna lite varge dag med detta, kuuul<33!! :D 

//Bloggskrivaren (:

Av Liza - 18 juni 2010 21:56

Hej på er alla!

Nu har jag tränat lite agillety igen :D Det är såå kul!! Men det är jätte jobbigt när man ska springa så mycket åå gud det blir jobbigt bara man tänker på det, haha. Men det är det värt för det är super kul!! Jag körde mäst med Zelda och lite med Svea i slutet. När vi var klar sprang dom med en varsin pip lekask i munnen och pipte :D Dom se ut att tycka att det är jätte kul! presic som den som leder :)

Och i dag var det första gången Svea fick pröva på däcket, och hon fattade

derekt!! Hon hoppade  inte på sidan eller något och tvekade inte utan bara "tjof" igenom deket pricis när jag sa: igenom! Men det var alla fall super kul, lika som förra gången!!! :) Hoppas det blir något mer i hälgen alla fall. Jag skriver då om det blir något i så fall. Idag är jag lite sjuk och ont i halsen så jag har fått mysat med Svea lite istället. Är välldigt hostig och så så jag tyckte att det var dags att blogga lite då. Men som ni kanse märkt är att jag kanse inte gör fler en kanse bar 1 inlägg pär dag nu, utan jag gör ett inlägg per dag nu istellet och skriver om allt jag har gjort, på kvällen då. Kanse något mer inlägg om någon film eller bilder eller något men tänkte bara så ni vet om jag inte gör så många inlägg per dag så kommer ett långt sen :D Eller om det har hänt något då. Kanse blir lite mindre bloggning på sommaren eftersom jag gör mer saker, jag kommer okcså vara i min sommarstuga där vi ej har dator :( men då efter vi kanse har varigt där 3-6 dagar eller något då så när jag kommer hem igen skriver jag om allt som har hänt,så då blir det långa inlägg.! :) Fast skriver innan jag åker ut dit så ni vet. :D Jag kommer okcså att få låna min mosters aggillity slalom pinnar som jag kommer ha här hemma eller i sommar stugan då. och träna med så det är ju bra :D Min moster är ju matte till Sveas kompis Zelda som är en engelsspringelspaniel.

Nu får vi avsluta detta inlägg!ni som läser min blogg Hej dååå<3333

Skriver väll något imorgon okcså då.

   


Av Liza - 18 juni 2010 14:29

Rösta på omröstningen som jag har, du hittar den nedanför "Senaste inläggen

Vissa kanse tror att det kostar pengar men det gör det ej. Detta är bara en kul sak jag gjort för att se. 

Här är resultaten just nu på den. 

Kolla bilden nedan.


   

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards