Svea

Alla inlägg under augusti 2010

Av Liza - 29 augusti 2010 18:13

Nu kommer jag att ha en tävling på bloggen!

priset är att man kan bli månadens blogg här på min blogg.

Jag kommer både göra ett inlägg och skriva att just DU har vunnit och med i inlägget fins ju adressen till din blogg.

Sen kommer jag att länka till din blogg här.

gör så här:

Kommentera dätta inlägg och skriv vad din blogg handlar om och sen vill jag att länken till din blogg ska finas med i kommentaren.


Regler:


Du måste länka till min blogg på din innan du tävlar.


Du får bara vara med en gång pär blogg.


Du får själv hålla reda på om du har vunnit eller inte till ett vist datum som står längre ner.


Pris:


Tävlingen håller på tills 10 september fredag då jag utser en vinnare.

Samma dag gör jag ett inlägg på bloggen och skriver att din blogg har vunnit månadens blogg. 

Sen gör jag en länk till din blogg här på min blogg.


vitsen med detta är så att får du mycket mer besökare på din blogg.


LYCKA TILL!



Av Liza - 29 augusti 2010 16:38

Nyss så hoppade Svea upp i soffan som jag sitter i och så la hon sig på en massa filtar och kuddar och då så bäddade jag in henne i filtarna och nu ligger hon och sover där. Så himla gullig  Här kommer en liten bild som jag tog men man ser inte så bra men alla fall :)

  

Av Liza - 29 augusti 2010 16:29

Hej!

Nyss klippte jag gräset och så rägnade det lite och Svea sprang runt i trägården medans jag klippte och då så var det ju blött i gräset och så var det ju sånt jag hade klippt som liksom löst gräs som fasnade på Sveas tassar när hon sprang  runt,runt.

Sen när jag kom in såg jag att hennes tassar var alldeles grön. Så jag vara tvungen att spola av hennes tassar för när hon gick på golvet inne så vart det alldeles blött och grönt heehe. 

Men nu är det bra ialla fall!

Puss o Kram


Liza    

& Svea   

Av Liza - 29 augusti 2010 14:10

Nu ligger Svea i mitt knä och gosar! :) Puss på er <33

Av Liza - 29 augusti 2010 11:49

Hej och godmorgon på er alla!

Just nu är Svea ute och går och snart kommer hon väll hem alldeles blöt i pälsen och får en spring attack och flyger upp i soffan och börar slika mig i ansiktet haha ;) 

Hare bra! Kram Liza :)

Av Liza - 28 augusti 2010 15:04

    

Av Liza - 28 augusti 2010 14:46

Hej nu har jag inte jag skrivigt på 4 dagar.

Skolan har ju börgat och sen har jag tränignar på alla dagar utom häljerna från 5 och sen slutar jag runt 3 efter skolan. Och sen är jag kanse med någon kompis eller gör något annat. Och + har jag en till blogg som jag bloggar på offtare.

Ja men jag ska försöka blogga så mycket jag kan och på häljerna blir det extre mycket bloggning för då har jag ingen skola och inga träningar.

Ja men alla fall.

Igår åkte Mamma,Bodil(min moster) Och hennes hund  Zelda och Svea och jag ut på agillety banan och tränade agillety. Jag tränade både med Zelda och Svea.

Fast Svea vart lite stressad när Zelda var med men annars gick det väll bra.

Och nu har jag fått höra att agillety kusren som jag har anmält mig till börgar i slutet av September altså ungefär ca en månad kvar. och då kommer det troletvis vara 2 gånger i vekcan. Och + kommer jag åka själv ut och träna med Svea på Onsdagar. Så då blir det mycket träning. Men det är kul okcså!

Nu är Zelda här och Svea och Zälda ligger bara och sover för dom har så tråkigt.

Och så måste jag bara säja att Jag kan ej blogga från Tisdag till Torsdag för då ska jag på skol läger. Ja Men alla får ha det så bra då! =)


Av Liza - 24 augusti 2010 21:17

Hej nu har jag inte skrivigt på länge, förlåt...

Ja men det är skola och allt nu så hinner inte blogga så mkt och + har jag en till blogg som jag måste blogga lite varge dag. Ja men kram på er alla.

  KRAM SVEA OCH MATTE

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards