Svea

Alla inlägg under september 2010

Av Liza - 29 september 2010 20:57

Nu har Svea nyss kommigt hem från Hudiksvall med mamma för hon har klippt sig.

Eftersom hon ska på en utställning till Sunsvall i häljen. Hon vart jätte gullig och mycket smalare i huvudet. Här kommer 1 bild som jag klippte nyss med webbkameran från datorn så sorry för dålig skik :/

Ha det bra! kram Liza :)

Av Liza - 25 september 2010 20:41

Idag var jag ut på brukhunds klubben och tränade lite agillety med Svea.

Jag tränade inte så länge,för jag tror att hon var lite trött.

Men det var alla fall kul! /Liza

  

Av Liza - 23 september 2010 16:49

Nu ligger Svea på mattan och tuggar på en lampkartong, hah.

Och igår tugga hon sönder helt ett mjölkpacket. hehe hon är rolig Svea   

//Bloggskrivaren 

Av Liza - 21 september 2010 21:11

Hej och förlåt att jag inte har skrivigt på ett tag nu :( 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva när det inte händer så mycket.

Men jag ska försöka lite då och då när jag har något att skriva.

Jag har ju en till blogg och det är den jag bloggar på varge dag.

Men just nu har Svea tråkigt tror jag. Det är ingen som vill leka hehe så och går runt till alla med en leksak imunnen och väntar på att någon ska komma fram och börga leka. hiih men ingen som årkar. Men jag ska göra henne på lite bättre humör nu ja och busa lite. Imorgon ska jag träna agillety. Det ska bli kuul!!! :)) <3

puss och Kram På er alla!! :D:D  

//Liza

   Här är gulliga Svea på ettårs dagen!! :D

Av Liza - 12 september 2010 17:54

Nu har jag en ny design! :)

Fixat lite med färger och så sen har jag gjort en ny header.

Kände för att göra något nytt.

Hoppas ni gillar det! KRAM  

Av Liza - 12 september 2010 14:17

Hej igen!

Igår var Svea ute och gick med Zelda och Zeldas matte.

Och då rullade Svea sig i någon som värkligen inte luktade gått.

Haha så du fick pappa och jag tvinga i Svea i badkaret och dusha henne med hundshampo. Hihi men hon luktade alla fall gått efter.

Nu ligger Svea brevid mig och Sover i soffan.

Mysigt   Hoppas alla har det bra!

Kram Svea och lillmatte :D

Av Liza - 10 september 2010 19:57

Hej igen!

Nu ligger Svea brevid mig i soffan och jag sitter med datorn.

Båda nu väntar på att idol ska börga :)

Vi har laddat med godis,festis och tecke i soffan.

Det ska blir mysi,mysigt  

Nu ska jag kolla på idol, Kram Svea & Liza   

Av Liza - 10 september 2010 13:26

Nu ligger Svea och sover brevid mig i soffan.

Mysigt   Igår lånade jag en bok på biblotecket som heter "Hundlekar"

Man kan lära hundarna massa olika trix och så.

Har kollat lite i den :D 

Hoppas alla läsare har det bra! <3 

Kraam från mig   

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards