Svea

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Liza - 13 februari 2010 15:57

Hej hopp! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag jag ville bara att Inlägget VECKANS BILD! skulle vara längst upp. Men nu ska jag skriva lite mer   


Det var en hund som attackera Svea igår tror jag, men jag var inte med det var mamma som var ute och gick så kom en hund spingade och attackerade Svea  

Men det värkar som hon alla fall mår bra nu!! Som tur var..


Ja anars är det bra med lila Svea, Ja längtar tills jag få börga träna agillety med


henne!! Men jag tror jag ska få låna min mosters hund Zelda och gå en agillety kurs med innan jag kan börga med Svea, För då kan jag redan innan och  det är ju bra!!

Hare Bra!!   

// Bloggskrivaren


  

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards