Svea

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Liza - 11 juli 2010 18:39

Hej nu har jag inte skrivigt på länge sorry :/ 

Vi är ju i  sommar stugan och där har vi inte en dator så då kan jag ej blogga.

Nu är Svea i Hudiksvall o ska klippa sig till en utstelning som är snart. 

hon kommer säkert bli jätte fiin och få bort alla tover som hon har i pälsen.

Nu var det ganska längesen jag tränade agillety men det är för att det blir för varmt att jobba för hundarna i solen och när det är ungefär 30 grader varmt.

Nu är det ganska trist väder när det bara droppar der :(

Hoppas ni har det bra allihopa, så skriver jag mer sen om utstellningen o allt som har hänt, o Feresten så fyller Svea "snart" 1 år!!! :D 

Den 6 agusti!! då MÅSTE "alla" vara inne på bloggen för då ska jag skriva mycket,mycket om det och så får du kommentera och så, det ska bli rekord i besökare den dagen så skriv upp det i almenakan eller glöm det ej! Kommer komma massa bilder o text mm. Men nu börgar det oska så snart måste jag stänga av dator.

Puss o Kram<3

//Bloggskrivaren   

Fråga mig

17 besvarade frågor

Välkommen!


Klicka på "Visa presentation"
för att veta mer

Senaste inläggen

Omröstning

vilken är din favorit hundras bland dessa?
 Pumi
 Labrador
 Spaniel
 Pudel
 Tax
 golden
 Setter

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards